Agonie

Mă dor clipele
care se scurg parcă din mine,
implacabil,
mă dor cuvintele nerostite,
înecate în oceanul speranţelor pierdute;
dar cel mai rău mă doare,
că va trece şi ziua de mâine,
fără să-ţi pot spune „te iubesc”.

Eu nu exist,
căci fiecare cuvânt, în afara numelui tău,
e o blasfemie.
fiecare idee, în afara gândurilor tale,
e un nonsens,
iar Universul pare
un imn stângaci
dedicat ţie.

Dar, ştii?
eu nu te iubesc pentru mine,
ci pentru tot ceea ce eşti,
pentru tot ceea ce vrei tu să fii
şi chiar pentru ceea ce nu vei fi niciodată.
Te iubesc aşa cum eşti:
zeiţă şi templu şi ritual,
sfârşit şi început,
Univers şi viaţă

Eu ştiu,
sunt doar o stea în plus pe cerul tău
şi chiar dacă am rămâne doar noi doi în Univers,
tot nu te-aş merita!
Dacă m-ai urî,
aşa cum n-ai urât pe nimeni şi nimic,
aş şti că toate astea înseamnă ceva,
pentru tine.
Şi poate,
într-o bună zi mă vei ierta,
dar nu rosti asta cu voce tare,
şopteşte-ţi doar ţie că m-ai iertat,
căci eu,
n-am să mă iert,
NICIODATĂ!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Un soi de poezie, Viaţa pur şi simplu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Agonie

  1. Valentina zice:

    Este frumoasa poezia ta, oare ai scris-o acum? adica in 1 sept? sau e veche si postata doar acum?

    • Ciprian Bojan zice:

      @Valentina. Aceasta e scrisă acum, „vechiturile” le mai public doar dacă sunt „actuale”.
      @Valentina, @Mircea. Aşa cum am scris la secţiune „Despre/About”, scriu doar ceea ce simt. Chiar nu mă prea interesează valoarea literară, ci doar mesajul pe care îl transmit.

  2. mă bucur că pot să-ţi spun „uau”, chiar îmi place.
    sincer, te felicit că ţi-a ieşit aşa ceva. ai grijă în continuare de cuvânt că se simte că se apropie cu drag de tine !

  3. dagatha zice:

    wow!!!!
    sa stii ca nu am furat nimic!!!
    sunt niste insemnari mai vechi care au prins conturi cu prilejul unor trairi mai noi!
    dar…mi-a venit o idee cu ocazia asta…

  4. iris zice:

    In sfarsit mai intalnesc pe cineva care intelege ce inseamna conceptul iubirii…”eu nu te iubesc pentru mine”…sublim…te puteai opri aici si era indeajuns…Felicitari!
    Daca e timp pentru toate viziteaza si http://wildiris.blogratuit.ro (nu e cine stie ce,ci doar un inceput…)

Lasă un comentariu